SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

joi, 29 martie 2012

PNŢCD îl susţine pe Gheorghe Ciuhandu pentru al cincilea mandat în funcţia de primar al Timişoarei


Gheorghe Ciuhandu, actualul primar al Timişoarei, ar putea candida sub sigla PNŢCD la alegerile locale din 10 iunie, pentru cel de-al cincilea mandat de primar, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Biroul Naţional de Conducere al PNŢCD a decis să îl susţină pe actualul primar al Timişoarei, Gheorghe Ciuhandu, pentru o nouă candidatură la funcţia de primar al Timişoarei, a declarat, marţi, corespondentului MEDIAFAX Aurelian Pavelescu, preşedintele ţărăniştilor.

"S-a hotărât ca domnul Ciuhandu să fie candidatul PNŢCD la Primăria Timişoara. Am trecut peste orgolii. Era clar că interesul partidului este mai important. Biroul Naţional de Conducere a decis că aceasta este varianta cea mai bună", a declarat Aurelian Pavelescu.

Gheorghe Ciuhandu a confirmat, pentru corespondentul MEDIAFAX, că a ajuns la o înţelegere cu Aurelian Pavelescu în privinţa alegerilor, fără să dea detalii în privinţa candidaturii sale.

"Am avut o discuţie cu domnul Pavelescu şi am convenit ca, în conformitate cu dorinţa exprimată de membrii partidului din judeţul Timiş,să mergem în aceste alegeri ca şi PNŢCD (filiala din Timiş a ţărăniştilor - n.r.). Purtăm discuţii în continuare", a spus Gheorghe Ciuhandu.

Acesta declarase în repetate rânduri că are mai multe oferte de la alte partide, de a candida pentru un nou mandat, însă îşi exprima dorinta de a putea candida sub sigla şi însemnele PNŢCD.

Gheorghe Ciuhandu este un susţinător al lui Victor Ciorbea şi declara recent că negocierile pe care le poartă acesta cu USL vizează "un protocol de afiliere la ceea ce înseamnă actul constitutiv al USL", însă acestea excludeau Timişul.

"Avem discuţii acolo, la USL. Ceea ce negociază domnul Ciorbea (liderul ţărănist Victor Ciorbea - n.r.) e un protocol de afiliere la ceea ce înseamnă actul constitutiv al USL, sunt nişte chestiuni de la care Timişul este exceptat. Chiar şi Crin Antonescu a spus, într-un interviu, că PNŢCD Timiş este altceva. Personal, nu am solicitat nimic, niciun favor de la nimeni. Nu eu am solicitat, am fost apelat de alţii şi deocamdată nu am obligaţii faţă de nimeni şi după cum evoluează lucrurile mă mai gândesc ce voi face. Noi avem această problemă dramatică, faptul că un partid istoric este practic oprit să candideze la alegeri. În judeţ şi în Timişoara avem totuşi o forţă şi performanţe care nu pot fi negate. Discuţiile astea despre candidaturi şi susţineri sunt discuţii pe care nu le-am provocat eu, ci am fost provocat şi mă voi decide, punând în balanţă toate aceste chestiuni, ce voi face", declara Gheorghe Ciuhandu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu