SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

luni, 26 martie 2012

Protest la vila lui Falca

Mar 25, 2012

Asociatia Arad Km - ZERO a organizat un mars de informare la vila primarului din Arad, Gheorghe Falca. Vila este situata pe malul Muresului.

http://www.youtube.com/watch?v=ivU69DIAEO8

Asa dupa cum i-am promis primarului ca ne vom ocupa indeaproape de el, azi am organizat o plimbare spre noua lui vila terminata de curand si pe care el a ascuns-o prin vanzarea catre firma Pro Arhitectura, care apartine Elei Falca. In declaratia lui de avere este trecuta valoarea de cca 72 mii euro, dar nici un cuvant despre modul de dobandire. In realitate ea este mult peste aceasta valoare.


Cca 30 aradeni s-au deplasat pe jos pe o distanta de max. 1 km pana la obiectiv, care este amplasat pe malul Muresului imediat dupa podul Traian. Acolo ne-am desfasurat cu mesajele scrise si am baut un pahar de apa. Dupa cca 20 minute am plecat iar in urma noastra si-au facut aparitia politistii chemati prin 112. Ne-au ajuns din urma si au incercat sa ne legitimeze desi nimeni nu comisese nici un fel de contraventie. Nu au avut succces iar la capatul podului am fost asteptati de inca o masina a politiei si o dubita de jandarmi care ne-au oprit si ne-au legitimat. Chiar ne-au amenintat ca ne baga in dubita dar nu incapeam, asa ca le-am spus ca "daca nu ne iau pe toti, niciunul nu va urca decat fortat". Au scris cat au putut, fara a proba vreo contraventie ceea ce noi consideram a fi un abuz pe care il vom sesiza Parchetului Militar Timisoara.

In Arad suntem intimidati mereu de jandarmi ( de doua luni suntem monitorizati incontinuu de jandarmi si politie) iar oamenilor, desi aproba in mare parte le este teama sa ne sprijine.


Acest mars il vom repeta.

Mai multe pe http://stareanatiunii.com/vila-lui-falca-primar-de-arad.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu