SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

luni, 19 martie 2012

Să ne recâştigăm VERTICALITATEA

Cristina Andrei

Facebook
Am revenit să-mi spun şi eu umila mea părere. Am s-o expun pe scurt, deşi am muuuulteeee de zis… Pentru fiecare punct dintre cele de mai jos AM argumente arhisuficiente… Prin urmare:
1. Procesele trebuie duse până la capăt, dacă până acum nu s-a găsit luciditatea politică de a se bate palma pentru o adevărată unificare.
2. Cred că dacă procesul penal se încheie favorabil nouă, cum s-a petrecut până acum (cu două NUP), se deschide o cale viabilă pentru legitimarea aripii Sârbu şi, deci, a continuatoarei sale, aripa Ciorbea. PE ACEL PROCES TREBUIE PUS ACCENTUL.
3. Ţărăniştii autentici aspiranţi la un loc sau altul în parlament sau primării, dacă nu vor să candideze “sub Pavelescu”, au la îndemână, nu-i aşa, varianta de a merge ca INDEPENDENŢI. Şi să-şi asume riscul şi rezultatele în mod onest, ca oameni politici de bună-credinţă.
4. Ţărăniştii AUTENTICI care vor să candideze sub sigla partidului, o pot face, chiar dacă la centru ştampila o deţine AP. De ce zic asta? Pentru că, la modul concret, real, practic, în teritoriu EI REPREZINTĂ PNŢCD, nu Pavelescu ori altcineva. În Timiş DOMNUL CIUHANDU ESTE PNŢCD. În Hunedoara DOMNUL DANCI ESTE PNŢCD. În Caraş DOMNUL OBERŞTERESCU ESTE PNŢCD. Fiecare organizaţie are ştampila proprie, NU candidează cu ştampila lui Pavelescu, iar organizaţiile legal şi statutar constituite, necontestate (încă) de AP (căci, din ce ştiu eu, acesta mai recunoaşte încă multe dintre organizaţiile noastre) pot participa onorabil la alegeri în numele PNŢCD. Eu nu îl pot considera pe dl. Danci altceva decât un ţărănist AUTENTIC, chiar dacă va alege să candideze sub ştampila oficială, a “cauţionatului” Pavelescu.
5. Alianţa preconizată de noi NU va avea rezultatele şi / sau efectele scontate. Mark my words! – cum zice englezul. Vom trăi şi vom vedea dacă am dreptate, tare aş vrea să NU am, dar… timpul va decide, vorba aceea… Vom fi în grupul acesta (sper) şi după alegeri, nu-i aşa?
6. Din păcate, îi prezic lui Pavelescu o creştere în popularitate în sânul partidului, fie şi doar pentru faptul că a dat un comunicat că dă mână liberă în teritoriu pentru ca fiecare organizaţie să-şi negocieze ce vrea, cu cine vrea…
7. Împotriva lui A. Pavelescu trebuie continuată Mişcarea de Rezistenţă din INTERIORUL partidului. Pentru aceasta va avea mare greutate rămânerea în partid a unor “grei” ai acestuia, inclusiv a ţărăniştilor autentici menţionaţi mai sus, care, rămânând în PNŢCD, candidând eventual în numele acestuia şi luptând totodată pentru eliminarea imposturii pe căi oneste, pe faţă, din interior, “face to face” când e cazul, aşa cum cei menţionaţi au făcut-o adeseori, vor “cauţiona” ACEASTĂ mişcare, NU pe Pavelescu…
8. Trecerea “ţărăniştilor autentici” într-o fundaţie oarecare, de unde să se propulseze întru candidatură pe listele altor partide va “drena” bună parte din sângele ţărănist, astfel încât “transfuzia” va fi benefică, probabil, pentru USL, dar mortală pentru noi… CÂŢI DINTRE CEI PLECAŢI LA ALTE PARTIDE S-AU ÎNTORS ÎN PNŢCD? (Căci am înţeles că pe asta se mizează: ne facem temporar penelişti, câştigăm N locuri pe colo-pe colo şi ne întoarcem în PNŢ!) Mai mult, vor fi ei primiţi înapoi? A nu se uita că taxarea ca "trădător” în PNŢCD vine MULT mai uşor decât în altă parte…
9. Ar trebui să ne trezim, să ne dăm seama că alegerile de anul acesta SUNT ratate, din păcate, să ne asumăm acest lucru demn, nu să ne vindem în dreapta şi în stânga, NU asta aşteaptă electoratul de la noi; să ne fie această experienţă învăţătură de minte, lecţie pentru mai departe, să ne apucăm de treabă, de politică, de acţiuni civice, să ne scuturăm de letargie, să ne reconstruim un nume şi o poziţie pe scena politică, să ne recâştigăm VERTICALITATEA, pentru Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu