SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Primarul taranist Gheorghe Ciuhandu l-a intampinat pe Crin Antonescu si i-a oferit o placheta, in numele orasului si al lui personal, care marcheaza 20 de ani de la Revolutie.

La mitingul electoral de la Timisoara, Gheorghe Ciuhandu şi-a exprimat public susţinerea pentru Crin Antonescu: “am să mă duc, duminică, 22 noiembrie şi am să-l votez pe Crin Antonescu pentru funcţia de preşedinte al României. Pentru că doresc un viitor mai bun pentru ţara mea şi pentru oraşul nostru. Votez cu domnul Antonescu pentru că este un om simplu, modest, necompromis, cu un traseu politic decent şi care pledează pentru ceva esenţial: restaurarea bunului-simţ în România. Vi s-a promis acum 5 ani că o să trăiţi mai bine. Mă îndoiesc că este aşa”

Crin Antonescu le-a reamintit banatenilor adunati in numar impresionant in Piata Unirii din Timisoara , ca in prima zi de campanie a fost la Timisoara, iar acum, ultimul miting electoral in calitate de candidat la presedintia Romaniei l-a organizat tot in Timisoara.

Discursul lui Crin Antonescu de la Timisoara.

Roxana Iordache spune ca a fost discursul vietii lui. Si eu spun la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu