SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Articol aparut astazi 26.11.2010 in Mesagerul Hunedorean

Lupta electorală acerbă din Colegiul Nr.3 Ţara Haţegului, Călan şi Ţinutul pădurenilor pentru ocuparea unui loc de deputat a declanşat cele mai bizare manifestări umane. Ştiam că în România politica este o activitate murdară şi că în ultima perioadă competitorii apelează la orice mijloace, dar nu mi-am putut imagina că adversitatea politică poate scoate la suprafaţă mizerie morală chiar între foşti prieteni.

Mi-am dorit să găsesc între cei opt candidaţi pe acela care mă poate reprezenta şi care odată ajuns în Parlament să-mi garanteze că va vota împotriva abuzurilor şi aberaţiilor acestui Guvern şi împotriva fărădelegilor acestei Puteri.

Mi-am dorit să identific un candidat care să mă convingă că nu-şi va trăda electoratul şi nici partidul pe care îl reprezintă.

Mi-am dorit să pot vota un candidat care s-a născut aici şi care trăieşte aici, care cunoaşte problemele zonei, dar mai ales ale oamenilor obişnuiţi.

Mi-am dorit să găsesc un candidat care nu s-a îmbogăţit din bani publici şi nici din afaceri oneroase.

Nu doresc să votez o mască fardată de regizori şi scenarişti, nu doresc să votez un slagăr, nu doresc să votez imagini virtuale, doresc să votez un OM...

Am studiat biografia politică a domnului IOSIF EMIL DANCI şi mi-am explicat consecvenţa demersurilor sale prin faptul că de peste 17 ani este membru al aceluiasi partid, o raritate în România politică a vremurilor noastre.

Aşa l-am identificat pe OMUL IOSIF EMIL DANCI, candidatul Partidului Naţional Ţărănesc Creştin Democrat, singurul candidat ce îndeplineşte toate aceste condiţii şi care mi-a atras atenţia într-un mod cât se poate de plăcut prin angajamentul său ferm faţă de principii şi valori, dar şi prin campania decenta, lipsită de promisiuni populiste şi atacuri la persoană.

ÎN 5 DECEMBRIE VOI VOTA IOSIF EMIL DANCI !

Un comentariu:

  1. http://bogdan-apostolescu.blogspot.com/2010/11/ciorbea-liderul-contestatarilor-lui.html

    RăspundețiȘtergere