SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

luni, 10 septembrie 2012

Stimati colegi taranisti,

"Nu stiu altii cum sunt", dar eu m-am saturat sa asist cum Pavelescu isi face de cap pe scena politica in numele PNTCD. Si altii, alaturi de mine, sunt satui de aceasta mascarada si s-au hotarat sa puna piciorul in prag. Fiecare dupa puterile lui, pentru ca suntem membri de rand ai partidului, fara putere decizionala, luati fiecare in parte. Dar impreuna speram sa schimbam ceva, caci, nu-i asa, Fiecare conteaza! 
 
De aceea, ne-am constituit, asa cum stiti, in Grupul de Rezistenta din PNTCD.
Astazi am alcatuit si publicat o pagina web a Grupului, pe blogul meu de taranista. Pe aceasta pagina veti afla totul despre grup. Ea se gaseste la urmatoarea adresa: http://taranista.wordpress.com/rezistenta-pntcd/

De la publicarea Comunicatului Membrii PNTCD se delimiteaza de Aurelian Pavelescu am inceput sa strangem semnaturi de sustinere a acestui comunicat-declaratie. Puteti semna online, aicihttp://taranista.wordpress.com/2012/08/29/membrii-pntcd-se-delimiteaza-de-aurelian-pavelescu/ 

Campania noastra se desfasoara insa si in afara mediului virtual, in realitatea imediata
De aceea am conceput un format al comunicatului pentru tiparire, precum si tabele pentru semnaturi de sustinere: unul destinat membrilor, un altul destinat simpatizantilor.
Atasez toate documentele acestea la acest email. 

Nu uitati! DUMNEAVOASTRA SUNTETI REZISTENTA PNTCD! Acest forum de discutii pe yahoo s-a constituit tocmai in scopul rezistentei fata de impostura din partid, ce a debutat cu Milut si a continuat cu Pavelescu. 

Noi, cei din Grupul de Rezistenta, suntem doar o voce publica a dumneavoastra, a membrilor PNTCD care nu se simt reprezentati de A. Pavelescu.

Va rog sa va alaturati campaniei de strangere de semnaturi impotriva acestui cetatean ce pretinde ca ne reprezinta.
Sper sa tinem legatura si sa-mi trimiteti cat de curand semnaturi la adresa cristinaelenaandrei@yahoo.com, cu CC la rezistenta.pntcd@gmail.com, ori sa semnati macar online, la adresa de mai sus, de pe blogul Taranista. 

Obiectivul meu e foarte sus (avand in vedere, cu regret, rapiditatea medie a reactiei noastre la orice actiune propusa): 500 de semnaturi pana pe 14 septembrie a.c. si cca 1000 pana la Congresul PPE. Teoretic, n-ar fi mult: suntem pe acest grup aproape 200 de oameni, deci 200 de potentiali semnatari deodata....

Va multumesc mult pentru eventualul sprijin si ajutor, de orice fel

Cu speranta inca,

Cristina Andrei
www.cristinaandrei.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu