SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

marți, 15 decembrie 2009

Felicitări

http://moshemordechai.wordpress.com/

Domnu’ Băsescu,

Am auzit că sunteţi un mare luptător anti-comunist aşa că m-am hotărât să vă scriu. N-am înţeles eu prea bine cum e chestia asta cu lupta împotriva comunismului la 20 de ani de la căderea sa, dar asta e prea puţin important. Dacă aşa funcţionează… păi atunci, de ce nu, şi eu mă pot declara un brav luptător împotriva lui Oliver Cromwell şi a reformelor sale. Sau, la fel de bine, un ferm susţinător al republicii romane şi adversar al dinastiei iuliene.

Am tot respectul pentru bravura cu care v-aţi opus comunismului în gulagul din Anvers, dar mă simt obligat să vă atrag atenţia asupra unor amănunte.

În ‘89, adică acum 20 de ani, Ceauşescu a căzut pentru că românii se săturaseră de atotputernica şi omniprezenta securitate ( un fel de STS, SRI, SIE, doi şi un sfert). Tot astfel cum se săturaseră de huzureala prinţişorului Nicu Ceauşescu ( un fel de EBA, dar mai şcolit şi cu infinit mai mult bun simţ!). Şi se mai săturaseră de ziariştii slugarnici şi pupincurişti ( un fel de Andreea Pora, Dan Tapalagă şi aşa mai departe). Ori de realizatorii de televiziune de tipul Eugen Mandric ( un fel de Radu Moraru) care duseseră cultul personalităţii şi obedienţa faţă de “conducător” la dimensiuni absurde. L-au dărâmat pe Ceauşescu pentru că se săturaseră de clica din jurul său, o adunătură pestriţă de politruci slugarnici, care nu îndrăznea să crâcnească în faţa tătucului-de tipul Dăscălescu, Dincă, Manea Mănescu, Verdeţ ( un fel de Boc, Boureanu, Flutur, Oltean etc.). În fine, se săturaseră românii de alde Bobu ( un fel de Avramescu) şi tot ce reprezentau cei ca el. Aşa au scăpat de comunism în ‘89.

Douăzeci de ani mai târziu, în condiţii pe care n-are sens să le discutăm, românii au hotărât să vă ofere un nou mandat. Felicitări.

Bercea Mondialu' ce portofoliu va primi în viitorul guvern?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu