SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

joi, 25 august 2011

Ion Diaconescu, 94 de ani

http://sutu.ro/auzi/ion-diaconescu-94-de-ani/

Ion Diaconescu implineste azi 94 de ani. Mai stie cineva cine e Ion Diaconescu? Ma tem ca nu. Eu mi-l amintesc ca politicianul incapabil sa spuna o minciuna. Cred, singurul politician ce nu stie sa minta pe care l-am intilnit. Inceputurile mele in presa sunt legate de Ion Diaconescu, cel care conducea partidul aflat la guvernare in acei ani. E o scena pe care n-o pot uita: intilnirea lui Tony Blair cu Ion Diaconescu. Am povestit-o aici. Ar mai fi si altele, spre exemplu, despre cum comunica Ion Diaconescu in puscariile comuniste prin tuse cu taranistii lui. Ai un smartphone, un laptop, o tableta cu care poti comunica azi cu oricine din lume? Gindeste-te ca in urma cu vreo 60 de ani, Ion Diaconescu comunica prin… morse tusita cu detinutii din celelalte celule, personaje incarcerate pentru simplul fapt ca aveau convingeri politice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu