SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

joi, 4 iunie 2009

Ieri am fost la o conferinţă a PNŢCD la sediul central din Piaţa Rosetti din Bucureşti. Acolo Marian Petru Miluţ a început să înfiereze cu mânie proletară institutele de sondare a opiniei publice care şi-au permis să facă sondaje şi să bage PNŢCD la capitolul Altele. Ca urmare, după achitarea facturilor (prietenii ştiu ce spun), domn Miluţ a comandat la Prefab (e fabrica lui care se ocupă cu executarea de BCA-uri) un sondaj de tip fast-food în care PNŢCD-ul lui era cotat la 5,70% din intenţiile de vot.Evident... asistenţa era numeroasă... angajaţi de la intreprinderile sale şi copii luaţi cu japca la bucată. Se aplauda la semn şi mă simţeam ca la o emisiune inregistrată :)La sfârşit am ieşit în curtea partidului, unde mi-am dat seama că de fapt am participat la o şedinţă la intreprinderea lui Miluţ. Cu excepţia câtorva birouri din clădirea principală, cam tot este privatizat. Să nu vă gândiţi cumva că oferă PNŢCD servicii de avocatură sau servicii de turism sau service pentru imprimante şi xeroxuri - sunt doar firme care s-au cazat în sediul partidului. În locul unde înainte era o librăria şi editura Anastasia, apropiată partidului, acum e altceva (vezi foto).În spaţiul unde înainte era sediul OT al PNŢCD acum este un cabinet de avocatură.Dumnezeu mai ştie ce firme şi boutique-uri mai sunt prin celălalte spaţii, dar îmi dau seama că Miluţ şi-a tras partid în Holdingul pe care îl are în proprietate. Aud prin târg că pe locul unde acum e sediul central al partidului s-ar gândi ca nu ar fi rău să îşi tragă un turn business... Ştiu şi eu... poate mai încolo o să îl deranjeze şi busturile lui Maniu şi Coposu şi ca să nu le mai vadă o să le pună pe turn sau le va topi...

Publicat de Ioska

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu