SE APROPIE ALEGERILE. Taranistii nu-si identifica propriul partid dupa Milut sau Pavelescu. Deci...CONGRES! Pe cine punem in loc?

luni, 14 iunie 2010


Mineriada lui Pavelescu în PNŢCD

Partidul Naţional Ţărănesc Creştin Democrat (PNŢCD)




Dragi prieteni,

Din păcate, sunt nevoit să vă dau o veste proastă. Sâmbătă, 12 iunie, la Bucureşti a avut loc o şedinţă a aşa-zisului „CNC-Pavelescu”, care a luat hotărârea convocării unui „congres al PNŢCD”, pe data de 17 iulie 2010. Aceasta înseamnă abandonarea unilaterală a negocierilor purtate în vederea reunificării amiabile a partidului şi prelungirea proceselor, până cel puţin în anul 2011, cu consecinţe dramatice asupra şanselor de relansare în timp util a PNŢCD.

În spiritul adevărului, trebuie să vă spun că joi, 10 iunie, am fost contactat telefonic de Vasile Lupu - preşedintele „CNC-Miluţ/Pavelescu” – care mi-a spus că dânsul consideră că este ultima clipă în care mai putem face ceva, că trebuie să renunţăm la procese şi să ne reconciliem. Vasile Lupu a spus că reconcilierea nu trebuie să se facă prin înţelegeri între două grupuri de câte 2-3 persoane din fiecare parte, ci democratic, printr-un congres organizat în comun. L-am asigurat că aceasta este şi dorinţa noastră.

Atunci m-a invitat să particip la sedinţa lor de sâmbătă şi să le spun tuturor acest lucru, deoarece Aurelian Pavelescu le-a transmis (inclusiv dânsului) altceva. Am acceptat imediat invitaţia, dar i-am cerut să obţină şi acordul lui Pavelescu, pentru a evita o situaţie penibilă; mi-a mai cerut să-l chem şi pe Gheorghe Ciuhandu. Vasile Lupu mi-a telefonat din nou vineri, 11 iunie, spunându-mi că – din cauza caniculei prognozate – nu va mai veni la Bucureşti. I-am spus că eu voi fi acolo şi că pot să merg să le vorbesc oamenilor şi în absenţa dânsului. Vasile Lupu mi-a spus că nu a obţinut confirmarea lui Pavelescu, pentru că acesta nu i-ar fi răspuns la telefon, aşa că nu am mai participat la nici o şedinţă.

Sâmbătă, „CNC-Pavelescu” a renunţat de facto la calea amiabilă, convocând „congresul”, după care au încercat să dea vina pe mine: 1. că ei m-au aşteptat, dar eu nu aş fi vrut să merg să le vorbesc şi 2. că eu aş organiza ocuparea în forţă a sediului din Rosetti.

Privitor la punctul 1, am explicat mai sus cum stau lucrurile în realitate. Privitor la punctul 2, este de notorietate faptul că nu am fost niciodată - începând chiar cu ziua de 24 august 2008 – adeptul folosirii forţei între ţărănişti.

În încheiere, adresez un nou apel, tuturor membrilor şi organizaţiilor PNŢCD, să continue negocierile la nivel teritorial, în vederea reunificării structurilor noastre de bază şi îi rog să nu participe la un congres finanţat prin intermediul lui Cozmin Guşă (care – spre deosebire de majoritatea membrilor noştri - are acces în sediul central şi îl vizitează des în ultima vreme).

România se scufundă din cauza incapacităţii guvernanţilor în faţa crizei economice şi se apropie de o criză politică, din care nu va putea ieşi fără alegeri anticipate. Nu este admisibil ca, în aceste circumstanţe, PNŢCD să continue disputele interne, cu spatele la Ţară şi la problemele românilor! Este momentul să ieşim din nou în arenă!

Dumnezeu să ne ajute!

Radu Sârbu,

Preşedintele PNŢCD


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu